Korekta lakieru + usuwanie głębokich rys na karoserii
Trzyetapowa korekta lakieru
Jest to odnawianie nawet najbardziej zniszczonej karoserii i przywracanie lakieru do stanu fabrycznego. Trzyetapowa korekta lakieru samochodowego to jeden z najskuteczniejszych sposobów na przywrócenie oryginalnego wyglądu karoserii i usunięcie wszelkich niedoskonałości powierzchni. Proces ten składa się z trzech etapów, każdy z nich ma usunąć określonego rodzaju niedoskonałości.
Jak wygląda trzyetapowa korekta lakieru samochodowego:
Pierwszy etap to usuwanie zarysowań i plam z powierzchni lakieru. Do tego używa się specjalnych past polerskich, które należy odpowiednio dobrać do twardości i koloru lakieru samochodowego. Pastę nakłada się na powierzchnię karoserii za pomocą polerki, a następnie trzeba ją dokładnie wypolerować, aby uzyskać gładką i lśniącą powierzchnię.
Drugi etap to usunięcie mikrouszkodzeń z powierzchni lakieru. Do tego używa się dość mocnych past polerskich, które pozwalają usunąć mikrouszkodzenia takie jak hologramy i matowe obszary. Podobnie jak w przypadku pierwszego etapu, pastę nakłada się na powierzchnię karoserii i wypolerowuje z użyciem polerki.
Trzeci etap to wykończenie powierzchni karoserii tak, aby uzyskać wysoki połysk. Do tego używa się pasty do wykańczania, która nie tylko usuwa niedoskonałości, ale i nadaje powierzchni karoserii połysk. Pasty wykańczające są zazwyczaj mniej agresywne niż pasty polerskie, ale są tak samo ważne dla osiągnięcia połysku. Warto także polepszyć wygląd karoserii przyciemniając szyby!
Ekspresowa wycena
Wycenę otrzymasz w ciągu 24 godzin.
Trzyetapowa korekta lakieru, a korekta dwuetapowa
Trzyetapowa korekta lakieru samochodowego jest dużo bardziej skomplikowana i czasochłonna niż dwuetapowa korekta, ale pozwala uzyskać lepsze efekty, szczególnie w przypadku mocno zarysowanej lub matowej powierzchni. Warto zaznaczyć, że proces powinien być wykonany tylko przez doświadczonych specjalistów, którzy mają odpowiednie narzędzia i materiały do wykonywania tej pracy. W przeciwnym razie możemy trwale uszkodzić karoserię samochodu, a tym samym ponieść dużo większe koszty podczas prób przywrócenia jej do pierwotnego stanu.





