Dwuetapowa korekta lakieru

Dwuetapowa korekta lakieru

Dwuetapowa korekta lakieru to jedna z metod renowacji lakieru samochodowego, która pozwala na uzyskanie perfekcyjnego wyglądu i idealnie gładkiej powierzchni karoserii. Polega na wykonaniu dwóch etapów korekty, które różnią się używanymi narzędziami i środkami.

Dlaczego korekta lakieru samochodowego jest ważna?

Korekta lakieru samochodowego jest ważna, ponieważ pozwala utrzymać wysoką jakość wykończenia karoserii przez długi czas. Regularne wykonywanie korekty pozwala zachować odpowiedni stan lakieru przez wiele lat, co przekłada się na mniejsze koszty renowacji karoserii w przyszłości. Niżej lista najważniejszych powodów, dla których korekta lakieru samochodowego jest ważna:

  • przywrócenie oryginalnego wyglądu karoserii przez usunięcie zarysowań, plam, matowych obszarów, hologramów i innych wad powierzchni,
  • poprawa wyglądu samochodu, co wpływa na jego wartość rynkową,
  • ochrona karoserii przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych takich jak promieniowanie UV, zanieczyszczenia, sól i inne,
  • usunięcie mikrouszkodzeń, które mogą prowadzić do poważniejszych problemów później takich jak korozja,

 

 

 

 

 

 

Dostępne pakiety

Odświeżenie
Lakieru
Cena od:
1500 zł

netto

  • Jest to jednoetapowa korekta, polecana nowszym samochodom oraz klientom, którzy chcą przyszykować auto na sprzedaż.
Dwuetapowa korekta
Lakieru
Cena od:
2500 zł

netto

  • Korekta w dwóch etapach, która zlikwiduje delikatne rysy i zmatowienia lakieru. Jest to opcja, którą polecamy właścicielom aut kilkuletnich.
Cena od:
3500 zł

netto

  • Trzyetapowa korekta to zaawansowana propozycja dla wymagających. Ma za zadanie m.in. usunąć głębokie uszkodzenia, wżery oraz przywrócić głębie koloru. Doprowadza lakier samochodu do stanu fabrycznego.

Na czym polega dwuetapowa korekta lakieru?

Dwuetapowa korekta lakieru to jedna z metod renowacji lakieru samochodowego, która pozwala na uzyskanie perfekcyjnego wyglądu i idealnie gładkiej powierzchni karoserii. Polega na wykonaniu dwóch etapów korekty, które różnią się używanymi narzędziami i środkami.

Pierwszy etap korekty polega na usunięciu wad powierzchni lakieru za pomocą papierów ściernych i past polerskich. Ten proces rozpoczyna się od zmatowienia powierzchni za pomocą papierów ściernych o odpowiednim ziarnie, by usunąć zarysowania i inne uszkodzenia lakieru. Następnie używa się past polerskich o coraz mniejszej ziarnistości, aby uzyskać gładką powierzchnię. Na tym etapie stosowane są zwykle polerki orbitalne lub rotacyjne.

Drugi etap korekty polega na wykończeniu powierzchni za pomocą delikatniejszych past polerskich i specjalnych polerek, które pozwalają uzyskać jeszcze gładszą powierzchnię i usunąć drobne wady powierzchni lakieru. Ten etap jest ważny, ponieważ umożliwia uzyskanie lustrzanego wykończenia lakieru.

Metoda ta pozwala na usunięcie trudnych wad takich jak głębokie zarysowania i defekty w lakierze, co czyni ją popularną wśród profesjonalistów zajmujących się renowacją lakieru samochodowego.